31. jan. 2013

LOST



Vi holder elevfest i morgen. Jeg har ingenting at tage på, mit hoved er stresset, jeg er træt. Er rent ud sagt et stort mess lige nu. Øv, hvor irriterende. Tror jeg går tidligt i seng i aften. Det siger jeg til mig selv hver aften. 
Dagens optur var, at jeg fik fri fra fysik i morges. Nu skal jeg så bare overstå to springtimer og to dansetimer, inden jeg kan slappe af. Den her dag må gerne snart slutte, tak. 
Min tøjkrise ender sikkert ud i et kedeligt outfit, men nu må vi se. Skal nok tage nogle outfit-billeder med Sara i morgen inden afgang fra skolen. 

God dag, 
xx

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt redigeret, hvilket program bruger du? <3
    Knus Frederikke /
    www.obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak!
    Jeg bruger Photoscape :-)

    - Victoria.

    SvarSlet